loadingimg

Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

Zwroty

W świetle obowiązującego prawa Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu produktu. My jednak dajemy Kupującym w naszym sklepie aż 30 dni na zwrot. Jeżeli chcesz zwrócić zakupione produkty, wyślij do nas pisemne oświadczenie (wzór znajdziesz w załączniku nr 1 do , którego wzór stanowi Regulaminu, a następnie w ciągu kolejnych 14 dni odeślij produkty na adres:

Diana Jankowiak

ul. Międzyborska 21/4

04-041 Warszawa

My w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy na Twoje konto wartość tych produktów wraz z kosztami przesyłki, które poniosłeś podczas zamówienia.

Reklamacje

Jednymi z wyznawanych przez nas wartości są etyka i dialog. Dlatego zachęcamy osoby kupujące w naszych sklepach do zwracania się z problemami bezpośrednio do nas. Nie jesteś zadowolony z zakupów? Uważasz, że produkt jest niezgodny z umową i chcesz go zareklamować? Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, ponieważ sądzimy, że większość problemów da się rozwiązać szybko i skutecznie na korzyść klienta.

Jeżeli produkt, który zamówiłeś jest niezgodny z umową, jako Kupujący masz prawo dokonać reklamacji. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, w każdym takim przypadku skontaktuj się z nami, a pomożemy w przeprowadzeniu tego procesu.

Reklamowany produkt należy dostarczyć na adres:

Diana Jankowiak

ul. Międzyborska 21/4

04-041 Warszawa

wraz z opisem reklamacji, który znajdziesz w załączniku nr 2 do Regulaminu. Następnie Energia Tłumaczy w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji, tj. od dnia otrzymania przez nas (Sprzedawcę )przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów) Energia Tłumaczy zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego produktu.