loadingimg

Wczytuję dane...
Często zadawane pytania

PRODUKTY

1. Co odróżnia Notatnik Tłumacza od innych notatników?

Notatnik Tłumacza został stworzony z myślą o Twoich potrzebach. Jest dostosowany do systemu notacji w tłumaczeniu konsekutywnym. Dlatego na każdej stronie znajduje się margines, a papier jest gładki, by jak najłatwiej notować treść w formie symboli. Okładka notatnika jest sztywna i twarda, dzięki czemu łatwiej notuje się na stojąco i bez podkładki niż przy pomocy miękkich notatników A5. A przede wszystkim notatnik mieści się w dłoni. Z myślą o Twojej wygodzie Notatniki Tłumacza dostępne są w trzech różnych formatach. 

2. Jakie są wymiary notatników?

Wychodzimy z założenia, że tłumacze mogą mieć różne dłonie i różne preferencje w kwestii wielkości notatnika. Dlatego dajemy Ci aż trzy formaty do wyboru ‒ wszystkie mniejsze niż A5: 

Notatnik MINI: 120 x 180 mm ‒ najmniejszy z dostępnych formatów

Notatnik MIDI: 120 x 195 mm ‒ notatnik średnich rozmiarów. Ma taką samą szerokość jak MINI, ale jest wydłużony.

Notatnik HIS: 135 x 195 mm ‒ największy rozmiar w Energii Tłumaczy

3. Z jakich materiałów wykonane są notatniki?

Notatniki wykonane są z białego papieru. Na każdej kartce nadrukowany jest margines do notowania dodatkowych uzupełnień, dat, łączników, spójników i strzałek. Kartki złączone są metalową spiralą.

4. Czy mogę zamówić spersonalizowany notatnik?

W przyszłości planujemy umożliwić Ci zamawianie spersonalizowanych notatników, ale jeśli już teraz masz sugestie, jak mogłaby wyglądać okładka Twoich marzeń, taka która najbardziej pasuje okoliczności, w których najczęściej pracujesz ‒ daj znać, jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie.

5. Czy produkty w sklepie dostępne są od ręki?

Przy każdym produkcie jest informacja o jego dostępności. Staramy się, żeby wszystkie oferowane przez nas produkty były zawsze dostępne.



 ZAMÓWIENIA

6. Czy zamówiony produkt może zostać wysłany jako prezent?

Nie ma problemu. Prosimy tylko o przesłanie w mailu informacji, że chcą Państwo, byśmy zapakowali zakupy w ozdobny papier i nie dołączali papierowej faktur VAT – w ten sposób obdarowana osoba nie pozna ceny prezentu, a jedynie doceni jego wartość.

7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście! Znamy środowisko tłumaczy i wiemy, że faktury i koszty to podstawa do tego, by nadmiernie nie obciążać budżetu. Za każde zakupy wystawimy fakturę VAT na podane przez Ciebie dane. Aby proces przebiegał gładko i sprawnie, zachęcamy do rejestracji - wystarczy wtedy raz podać dane, a faktura trafi do Ciebie bezpośrednio na podany adres e-mail.

8. Czy istnieje opcja sprawdzenia aktualnego statusu realizacji mojego zamówienia?

Po tym, jak złożysz zamówienie, będziemy na bieżąco informować Cię o jego statusie. Poinformujemy Cię też, gdy produkty zostaną wysłane. Jeżeli zarejestrujesz się w sklepie, będziesz mieć dodatkowo możliwość podglądu statusu zamówienia w panelu.

9. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Do momentu, gdy zapakujemy zamówienie i przygotujemy do wysyłki możesz zmodyfikować zamówienie – wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, pod nr +48 665 562 318. 

 PŁATNOŚCI

10. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Dla Twojej wygody dajemy Ci możliwość dokonywania płatności online bezpośrednio ze sklepu Energia Tłumaczy. By w ten sposób opłacić zakupy, wybierz w koszyku opcję Dotpay.pl.

Jeżeli wolisz tradycyjne metody płatności, możesz również wybrać opcję przelewu bezpośrednio z konta bankowego. W takim wypadku odbiorcą przelewu jest:

Diana Jankowiak

nr konta: 29 1950 0001 2006 0380 0300 0002

Opcja nr 3 to płatność przy odbiorze przesyłki.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

11. Jaki jest koszt i czas wysyłki?

Każdego dnia zbieramy zamówienia i przygotowujemy je do wysyłki. Zamówienia wysyłane są następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Do wyboru są następujące opcje przesyłki:

Paczkomat – od 9,99 zł (czas dostawy: 1-2 dni)

Stacja z paczką – od 9,99 zł ((czas dostawy: 1-3 dni)

Paczka pocztowa priorytetowa – od 11 zł (czas dostawy: 2-5 dni)

Przesyłka za pobraniem – Pocztą Polską – od 13,50 zł (czas dostawy: 2-3 dni)

Kurier – od 14 zł (czas dostawy: 1-2 dni)

Opłata za przesyłkę może być wyższa zależnie od wielkości zamówienia oraz zależnie od wyboru opcji opłaty przy odbiorze przesyłki.

12. Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?

Energia Tłumaczy nie ma obecnie punktu odbioru osobistego ani sklepu stacjonarnego. Istnieje natomiast możliwość odbioru zamówienia w centrum Warszawy – wystarczy, że skontaktujesz się z nami i umówisz na odbiór osobisty. Możemy się też spotkać na żywo i porozmawiać o produktach czy o współpracy, daj tylko znać :)

13. Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę?

Jeszcze nie, ale mamy to w planach. Wymaga to tylko trochę wysiłku organizacyjnego, dlatego prosimy o cierpliwość – już niedługo zadbamy o opcję wysyłki za granicę.

 ZWROTY I REKLAMACJE

14. Czy warto rejestrować się w sklepie?

Rejestracja nie służy niepotrzebnemu gromadzeniu danych czy innym niecnym celom - to po prostu doskonały sposób na ułatwienie Ci zakupów w przyszłości. Wystarczy wtedy, że raz podasz swoje dane, a potem już zawsze otrzymasz fakturę VAT, bez ponownego wpisywania NIP i innych danych. Jeżeli chcesz, powiadomimy Cię też o nowościach, a mamy ich w planach całkiem sporo!

15. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Jako konsument masz prawo zwrócić zamówienie (zgodnie z tytułem IX Regulaminu). W takim przypadku w ciągu 14 dni od odbioru przesyłki poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu. Wystarczy, że wyślesz e-mail na adres sklep@energiatlumaczy.pl lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie na adres: Diana Jankowiak, ul. Skierniewicka 21/31, 01-230 Warszawa. Następnie w ciągu 14 dni odeślij produkty na nasz adres. My ze swej strony zwrócimy Ci jego wartość wraz z pierwotnym kosztem wysyłki.

16. Co zrobić, jeżeli dostarczone produkty są uszkodzone lub jakkolwiek niezgodne z umową?

Zależy nam na tym, byś był zadowolony z zakupów w sklepie Energia Tłumaczy. Jeżeli zdarzy się, że przesyłka dotrze do Ciebie w złym stanie lub po jej rozpakowaniu zorientujesz się, że jej zawartość jest uszkodzona lub niezgodna z umową od innym względem, skontaktuj się z nami. W takim wypadku masz prawo reklamowania produktów. Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu +48 665 562 318 oraz adresem e-mail: sklep@energiatlumaczy.pl

  

REJESTRACJA I DANE OSOBOWE

17. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

W górnym prawym rogu strony internetowej sklepu znajdziesz link do rejestracji. Po kliknięciu wypełnij kilka pół – pierwsze z nich służą utworzeniu Twojego konta, a kolejne to dane do przesyłek. Pytamy tylko o to, co niezbędne, by jak najlepiej i najsprawniej zrealizować zamówienie. Po zaznaczeniu opcji zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień kliknij „Zarejestruj mnie”, a zgodnie z nazwą pola system utworzy Twoje konto. I gotowe!

18. Czy rejestracja jest niezbędna, aby móc dokonać zakupu?

Nie, możesz składać zamówienia bez rejestracji. Zachęcamy do rejestracji, bo dzięki temu nie musisz przy kolejnych zakupach wpisywać danych do faktur, adresu wysyłki, co ułatwia i skraca proces zamówienia.

19. Czy moje dane osobowe są bezpieczne, gdy korzystam ze sklepu Energia Tłumaczy?

Energia Tłumaczy nie rozpowszechnia danych osobowych swoich klientów i dba o ich bezpieczeństwo. Dane osobowe zbieramy jedynie w celu obsługi zamówień i ułatwienia Ci zakupów w przyszłości. Nie wykorzystujemy ich w celach marketingowych bez Twojej zgody ani nie przekazujemy partnerom. Więcej na temat ochrony danych osobowych przeczytasz w Polityce prywatności.